vrijdag 11 oktober 2013

Hallo iedereen,

Ook wij, hier in de Gemeentelijke basisschool van Evergem, zijn 2 weken geleden gestart met ons
boekenproject. Na een korte inleiding over de uitgeverij en het project werden de boeken
uitgedeeld. Het eerste hoofdstuk heb ik zelf voorgelezen zodat ze allemaal in het verhaal zaten.
Nadien mochten ze wat vrij lezen. Ze mochten de boeken meenemen naar huis om er verder in
te lezen. Ondertussen zijn er reeds verschillende kinderen die het boek hebben uitgelezen.
Hier een reactie van één van hen.

'Ik vond het een super leuk boek!!! Hij staat op mijn nummer 1 van het beste boek ooit !!!  Ik weet al zeker dat ik alle drie de boeken ga uitlezen. Ik ben al beniewd naar het andere boek ! Hopelijk komt hij vlug naar hier !!!! Het is vooral een spannend en heel erg leuk boek. Bij de ratters was het erg spannend en die grote katten had ik helemaal niet zien aankomen en ik wist echt niet dat feeën er zo afschuwelijk konden uitzien!     Hoe dan ook ,het was een heeeeel leuk boek !!! '

Groetjes, Gilles