donderdag 28 november 2013

Ook de ouders lezen mee


In de  GBS Het Kompas te Sint-Gillis-Waas lezen ook de ouders mee in 'Klauwhand.'
 Lees hier maar wat zij ervan vonden:  
Klauwhand is  een spannende mix van een mythologisch verhaal, een sprookje en een heldenverhaal met  af en toe een sinister sfeertje.
Christine , leerkracht zedenleer
 
Toen ik dit boek mee nam naar huis dacht ik: eenvoudig en snel lezen! (ik ben immers ongeveer 30 jaar ouder dan de doelgroep...)Maar dit was één van die verrassende boeken die niet gaan helemaal zoals ik had verwacht...
Ik had niet gedacht dat ik ging vastgehaakt worden! Wat een aangename verrassing!
Dit is een verhaal vol magie.  Een hedendaags sprookje zo onweerstaanbaar als de gladde-talking, dirty-behaarde kat genaamd Jack!
Een meisje ontdekt ,in een wereld bevolkt met feeën, kind etende wijven, harpijen en magische katten, dat sommige magie diep snijdt ...                                                                                                                                                  Veerle, mama van Lore en Yente

Een spannend verhaal boordevol fantasie.  Het boek neemt je helemaal mee in het donkere woud en in de magie van elfen, katten, ....   Als volwassene is het een enorm fijn en vlot lezend verhaal.                              
Els, mama van Max,Sam en Zander