donderdag 30 januari 2014

Damien ontmoet Jack



Jack de kat

Op een vroege ochtend was ik eens aan het wandelen door het park toen ik een kat tegen kwam.
Hij zei: ik ben een kat, Jack de kat!  Ik schrok toen ik zag dat Jack kon praten.
Ik wou heel hard HELP roepen maar voor ik iets kon zeggen waren we al in de lucht aan het vliegen.
Ik realiseerde me dat hij alles voor mij kon toveren zoals : een restaurant , een hotel , een snoepboom.
Dus heb ik besloten om hem te houden.
Ik nam hem mee naar huis.
We hadden besloten om mijn broertje beet te nemen.
We hadden een emmer water op de deur gezet en toen hij binnenkwam PLONS viel de emmer ijskoud water op zijn hoofd , we lachten  ons bijna dood!
Toen wou Jack gaan vliegen dus gingen we vliegen.
We vlogen rond de wereld en we stopten bij Disney land het was 0:00 uur Jack toverde het park open voor mij alleen.
Ik ging in een hele coole achtbaan , toen ik eruit kwam gingen we naar de Rocky Mountains.
Er waren geen sterren aan de hemel , dus toverde jack er heel veel.
We genoten de hele nacht van het uitzicht.
Einde
Damien