donderdag 30 januari 2014

Esra op avontuur met Jack



Het avontuur !
Op een dag was er eens een kat voor mijn deur.  Hij begon tegen mij  te praten en vertelde  zijn naam:  Jack. Hij is  slim en schattig.  We hebben samen gespeeld wel de hele dag. Hij vroeg mij wat ik heel graag wou. En ik zei: Ik zou even willen vliegen door  België, want dat lijkt mij wel leuk. Jack toverde heel veel leuke en grappige dingen. Zoals een luchtballon die veranderde in een clowns- gezicht en we lachten ons krom. WOW ! Die clown spuwt glitter uit zijn mond . We maakten veel plezier maar  toen we thuis kwamen,  ging Jack opeens weg. Ik zag hem in het Wonderbos.  Hij riep mij:  ESRA, ESRA!  Ik ging naar hem en hij laat mij iets wonderlijk zien:Jack pakte een baby poesje  die kon vliegen en liet het aan mij  zien. Dan zei hij tegen mij: nu is het eind van het avontuur !

                                                                               Einde.
Esra