donderdag 30 januari 2014

Robin ontmoet een feeks!


De Feeks

Op een dag liep ik thuis naar de zolder en toen zag ik een feeks.
De feeks had honger en zei: Ik ga je opeten!
Ik liep weg  maar ze zei: Stop!
Het was maar een grapje ze hield me tegen en zei: hoe noem jij?
Ik zei mijn naam (Robin) en begon met de feeks te babbelen.
Ze zei het is niet leuk om een feeks te zijn, iedereen is bang van mij.
Ik kreeg medelijden met de feeks.
Maar toen zei ze: Ik heb een bezem wil je een ritje maken?
Ik zei natuurlijk: JA!
Even later waren we terug van de vliegrit.
We waren naar de Noordzee gevlogen en ik mocht vliegen tot dat we boven een school vlogen.
We gingen naar beneden de feeks pakte een kind maar ik zei stop!
Doe het niet!
Ze stopte en liet de jongen gaan.
Ik gaf haar een boterham ze at het op en ze at nooit meer een kind.

Robin