donderdag 30 januari 2014

Jesica ontmoet meneer Simbie



Ontmoet meneer Simbie

Yeey !! Het is weekend ik ga morgen lekker naar de sauna met  Esin .
De volgende dag …Ik ga naar Esin Ik ga naar Esin !!
Ik ga naar Esin nanananana en jullie lekker niet !!
Esin ik heb je gemist ! Zijn we klaar om te vertrekken .
Ja natuurlijk  Jesica.
WAT LATER …
Ooh gaan we daar in alsjeblieft of daar of nee daar in .
Ja ja Esin‘tje  kies jij maar .
Zijt eens even stil : hoor je dat ?              sssstt !!
Nee wat moet ik dan horen ??                       ssssst !!
Ja dat gesis !
Ooh wacht Jesica  ja ik hoor het !!!
Ga je mee ??                         ssssstt !!
Naar waar ??
Ja Esin naar dat geluid !!
Oke Jesica maar ik ben wel bang.                SSSSSTTTT !!!
Ja Esin ik ook wel een beetje. 
Het komt dichter AAAAAAAHHHHH !!!!!!! HELP !!
WAT IS ER ?????
Er was een spiegel en ik keek erin !
Hey dat meen je niet he Esin ??
Jawel hahaha Jesica.
Hahahahahah omg . Esin .
KOM hier kinderen zei: meneer SIMBIE
UUHM OKE ZEIDEN Jesica en Esin .
Wat is er zei Jesica
Ja waarom zijn jullie bang ??
OOh we hoorden gesis !! dus we waren bang .
Jah dat ben ik ik heb geen vrienden en woon in het wonderbos .
Willen jullie vrienden worden en bij mijn thuis een glas champagne drinken en in het bubbelbad .
Jah natuurlijk zeiden Jesica en ESIN .