donderdag 30 januari 2014

Dilan met Jack in het toverbos



                                  HET TOVERBOS

Op een dag was er een kat voor mijn huis.
Toen begon hij tegen me te praten: Hallo,  zei de kat en ik was heel erg  bang want ik had nog nooit een kat gezien die kon praten.                                                                                                                                                                           De kat zei: Ik ben Jack en jij heet Dilan. Ik zei: hoe weet je mijn naam? Jack zei: ik weet alles over jou,  kom maar mee.  Ok, maar naar waar ga je naartoe?                                                                                                                         Je ziet het wel. We waren in een groot donker bos. Er kwam een kleine kat. Ik was nog meer bang want de kat kwam uit de lucht. De kleine  kat  zei tegen Jack: je moet  van de kattenkoning naar het toverbos  gaan.  Ok,  zei jack. Ik vroeg: waar ga je naartoe?
Ik moet naar het toverbos. TOVERBOS?  Ik vertel je alles wel morgen. Ik ging naar huis. Het was weer ‘s morgens. Ik  ging  naar  het bos waar gisteren Jack me had gebracht. Jack was daar. Jack vertel je me alles wat het TOVERBOS  is en waarom die kat u had geroepen  en waarom je moest gaan ??  Ok maar je moet het tegen niemand   zeggen. Het toverbos is een  bos met heel veel dieren die kunnen praten en is niet hetzelfde als deze bossen. En we hebben ook een koning  en daarom moest ik gisteren met die kleine kat naar boven gaan. Hmm mag ik ook naar het toverbos  gaan kijken? Ik zal het vragen zei Jack, wacht even onder.  En Jack was terug  onder. Wat zei de koning????  Ja Dilan  je mag mee naar boven maar je moet het tegen niemand zeggen dat je naar het  toverbos  bent gegaan. ok. Toen ik mijn ogen open deed  zag ik heel grote en rare dieren ze zeggen allemaal  “HALLO’’. Hallo zei Dilan  terug.  Dilan  wandelde  met Jack in het toverbos  en het was al donker. Dilan wou naar huis en Jack bracht me naar beneden. Jack zei nog eens tegen niemand zeggen. Oke zei  Dilan  en ik ging  in mijn bedje liggen.
Einde Dilan